corona hygiëne maatregelen 

 

Wij dragen in onze professionele kapsalons zorg voor een veilige en verantwoorde behandeling en werkomgevingvoor onze klanten en haarstylisten.

Wij treffen ten tijden van COVID-19 (Corona) verregaande hygiëne maatregelen, zoals beschreven in ons hygiëne protocol.

Mondkapjes en desinfecterende handgel zijn in de salon aanwezig indien nodig.

Onze 10 hygiëne regels

1. Elke klant maakt een afspraak, bij voorkeur online of telefonisch. Wij registreren uw contactgegevens zodat wij u zonodig later kunnen bereiken.

2. Uw haarstylist doet een intake om te bespreken of u gezondheidsklachten heeft, die kunnen duiden op Corona. In dat geval verwelkomen wij u niet.

3. Uw haarstylist en uzelf dragen beide gedurende de gehele behandeling een mondkapje. Desgewenst verstrekken wij u een mondkapje.

4. Bij aankomst in de salon desinfecteert u uw handen met handzeep en hydroalcoholische gel. Herhaal dit zo vaak als u wilt.

5. Uw haarstylist desinfecteert de handen continu, en wast de handen grondig met handzeep voor en na elke klant.

6. Na elke klant worden gereedschap, werkplek, kapstoel en wasunit gereinigd. Gedeelde ruimtes in de salon worden elk uur schoongemaakt.

7. Elke klant krijgt een schone kapmantel en handdoek.

8. Wij bewaren altijd 1,5 meter afstand onderling, en beperken het aantal klanten in de salon tot 1 per 10m2. Wij vragen u om alleen te komen, en per kind maximaal één volwassene.

9. U kunt uw behandeling middels pin of contant betalen.

10. Om veilige en verantwoorde behandelingen te garanderen, gaan wij er vanuit dat u en ik beide ons aan de bovengenoemde regels houden.

 

Voor elk bezoek een klantintake

1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden)?

2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?

3. Heb je het nieuwe Coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe Coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 10 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?

5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

6. Ben je de afgelopen 14 dagen in het buitenland geweest, waar code oranje of rood geldt?

 

Belangrijk:

We kunnen u niet in de salon verwelkomen wanneer één van bovenstaande vragen met JA is beantwoord. De afspraak moet worden uitgesteld totdat op elke vraag NEE geantwoord kan worden.

 

Als u in de afgelopen 14 dagen in het buitenland bent geweest waar code rood of oranje geldt, vragen wij u uw afspraak op een ander moment te plannen.

 

 

We are sorry, but your browser is too old

Please update your browser, or try one of these: